KERHOEHDOT

MLL Keski-Espoon kerhoehdot

MLL:n Keski-Espoon yhdistyksen kerhojen vakiosopimusehdot 1.6.2020 alkaen.

Yhdistys

MLL Keski-Espoon yhdistys on perustettu 12.9.1995. Yhdistys toimii Muuralan, Mikkelän, Kirkkojärven, Espoon keskuksen, Tuomarilan, Suvelan, Karhusuon ja Kauklahden alueilla lapsiperheiden hyväksi. Olemme voittoa tavoittelematon yhdistys ja järjestämme edullisia harrastusmahdollisuuksia lapsille ja heidän vanhemmilleen.

Ryhmiin ilmoittautuminen
Ryhmiin ilmoittaudutaan ilmoittautumisaikana verkkokaupassamme Holvissa (https://holvi.com/shop/MLLKeski-Espoo/). Ilmoittautuminen on sitova.

Ilmoittautuminen ryhmiin kesken kauden
Mikäli ryhmiin jää tilaa tai paikkoja vapautuu kesken kauden, ilmoitetaan siitä yhdistyksen nettisivuilla ja/tai fb-sivuilla. Ryhmiin, joissa on tilaa, voi ilmoittautua myös virallisen ilmoittautumisajan umpeuduttua. Mikäli kautta on jäljellä yli puolet, veloitamme täyden kausimaksun. Mikäli kautta on jäljellä puolet tai alle, veloitamme puolen kauden maksun. Kauden keston ollessa pariton, käytetään puolivälin mittarina asiakkaan kannalta suotuisempaa vaihtoehtoa.

Ilmoittautumisen peruminen
Ilmoittautumisen jälkeen paikkaa ei enää voi perua, ellei kyse ole sairastumisesta tai muusta vastaavasta esteestä. Tällöin palautamme kurssimaksun lääkärintodistusta vastaan.

Laskutus
Yhdistys ei lähetä laskuja. Kerhopaikka maksetaan luottokortilla tai verkkopankissa ilmoittautumisen yhteydessä Holvi.com- palvelussa.

Tietosuoja

Kerhoon ilmoittautuessa keräämme Holvissa osallistujan ja maksajan nimet, sekä osoitteen ja huoltajan/osallistujan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen. Tietoja käytetään vain asianmukaisessa tarkoituksessa kyseiseen kerhoon liittyvissä tiedotusasioissa. Osallistujien nimilista ja huoltajan/osallistujan yhteystiedot jaetaan Holvista vain kyseisen kerhon ohjaajan käyttöön, joka säilyttää tietoja asianmukaisella tavalla kerhon keston vaatiman ajan, jonka lopuksi hän hävittää tiedot. Maksutiedot säilytetään Holvissa osana kirjanpitoa lain vaatiman ajan. Lisätietoja/kyselyt sähköpostilla mllkeskiespoo@gmail.com sekä Holvin kotisivuilla https://support.holvi.com/hc/fi/articles/360000899889-Tietosuoja-asetus

Kurssin peruminen yhdistyksen toimesta
Yhdistys voi perua kurssin, mikäli osallistujia ei ole tarpeeksi tai kurssille ei löydy sopivaa ohjaajaa. Kurssin perumisesta ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Kurssin peruuntuessa asiakkaalle palautetaan hänen suorittamansa osallistumismaksu.

Kurssin peruminen yhdistyksestä riippumattomasta syystä (force majeure)
Mikäli kerho joudutaan perumaan, keskeyttämään tai siirtämään yhdistyksestä riippumattomasta syystä (force majeure), yhdistys ei ole velvollinen vastaamaan osallistujille aiheutuneista kuluista eikä kerhomaksua palauteta.

Yksittäisen tunnin peruuntuminen
Yksittäiset tunnit saattavat peruuntua esimerkiksi ohjaajan sairastumisen tai muun äkillisen esteen vuoksi. Koulut voivat ottaa salivuoroja omaan käyttöönsa kesken kauden ilmoittamalla siitä etukäteen, näistä informoidaan kerholaisia sähköpostitse.

Asiakkaan poissaolo tunneilta
Asiakkaan yksittäisiä poissaoloja ei korvata. Mikäli asiakas on sairauden vuoksi estynyt osallistumaan tunnille vähintään neljän viikon ajan, yhdistys voi saatuaan lääkärintodistuksen palauttaa asiakkaalle osallistumismaksusta sairauslomaa vastaavan summan. Yhdistys hyvittää sairausajan poissaoloja vain lääkärintodistusta vastaan.

Yleistä
Yhdistys pidättää oikeuden väliaikaisiin tai pysyviin ohjaajamuutoksiin. Harrastekerhoihin osallistuva lapset on vakuutettu kerhojen aikana vakuutusyhtiö Tapiolassa. Vakuutuksen ”Lasten ja vapaaehtoisten työntekijöiden tapaturma- ja vastuuvakuutus” ehdot ovat nähtävissä Tapiolan nettisivuilla.

Harrastekerhoihin osallistuvien aikuisten (yli 20-vuotiaat) tulee huolehtia itse vakuutusturvastaan osallistuessaan yhdistyksen toimintaan.

Lisätietoja ja yhteydenotot: mllkeskiespoo@gmail.com