MLL:n Keski-Espoon yhdistys

Järjestämme perhekahvilatoimintaa, kerhoja, tapahtumia perheille ja kaikkea muuta yhteistä kivaa ideoiden ja innostuksen mukaan. Toimimme vapaaehtoisvoimin. Millaista toimintaa sinä haluaisit Keski-Espooseen?  Tule mukaan edistämään lapsiperheiden hyvinvointia alueellamme!

Tietoa yhdistyksestä

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin kansalaisjärjestö, jonka tarkoitus on edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia. Toiminta perustuu lapsen ja lapsuuden arvostukseen, yhteisvastuuseen, inhimillisyyteen ja yhdenvertaisuuteen, periaatteena avoimuus, ilo, kumppanuus, osallisuus ja arjen arvostus.

Keski-Espoon yhdistys on perustettu 12.9.1995 ja jäsenmäärämme on n. 260. Yhdistys toimii Muuralan, Mikkelän, Kirkkojärven, Espoon keskuksen, Tuomarilan, Suvelan, Karhusuon ja Kauklahden alueilla lapsiperheiden hyväksi. Olemme voittoa tavoittelematon yhdistys ja järjestämme edullisia harrastusmahdollisuuksia lapsille ja heidän vanhemmilleen, perhekahvilatoimintaa sekä erilaisia tapahtumia. Toiminta on kaikille avointa.

Tue yhdistystoimintaa

Tule mukaan toimintaamme

JÄSENYYS:

Liittymällä MLL Keski-Espoon jäseneksi tuet työtämme ja ilmaiset kantasi olla lasten asialla. Mitä enemmän on jäseniä sitä enemmän voi tehdä ja vaikuttaa. Jäsenmaksu vuonna 2023 on 25 euroa, jäsenkortilla saat valtakunnallisia ja paikallisia jäsenetuja.
Liity jäseneksi osoitteessa: liityjaseneksi.mll.fi

MUKAAN VAPAAEHTOISEKSI:

Ilmoittaudu mukaan tekemään tapahtumia, järjestämään kerhoja, perustamaan perhekahvila, luomaan vertaistoimintaryhmä, auttamaan tilaisuuksien järjestelyissä, tekemään vaikuttamistyötä tai luomaan jotain uutta! Lisätietoja täältä tai lähetä meille postia: mllkeskiespoo@gmail.com

Etsimme:

• Avustajia tapahtumiin (esim. kirpputori)
  • Perhekahvilaemäntiä/isäntiä
  • Kerho-ohjaajia ja vastuuhenkilöitä
  • Terhokerho-ohjaajaa
  • Kylämummeja ja kylävaareja
  • Vaikuttamistyöstä kiinnostuneita
  • Nuorisotyöstä innostuneita

LAHJOITUKSET:

Tee lahjoitus tilille ja tue toimintaamme alueen lapsiperheiden harrastustoiminnan edistämiseksi:
FI92 4055 1020 2134 70  (kirjoita viestikenttään "Lahjoitus")

Yritys, haluatko lähteä yhteistyöhön tai antaa jäsenetuja?
Ota yhteyttä: mllkeskiespoo@gmail.com

Yhdistyksen hallitus

• Emmi Vesala, puheenjohtaja
  • Henri Korhonen, varapuheenjohtaja
  • Annina Joutsen, sihteeri
  • Ida Alexeeva, jäsenvastaava
  • Jaana Muittari, varajäsen

Hallitustiedot päivitetty 23.1.2023.

Puheenjohtajat:

Noudatamme toiminnassamme EU:n GDPR-tietosuoja-asetusta. Jäsentietojen käsittelyssä käytämme MLL:n keskusjärjestön ylläpitämää jäsenrekisteriä.

MILLAISIA VAPAAEHTOISTYÖN MAHDOLLISUUKSIA KÄYNNISSÄ JUURI NYT?  Liity mukaan suljettuun Fb-ryhmäämme MLL Keski-Espoon yhdistyksen vapaaehtoiset, jossa kuulet millaista toimintaa meillä on meneillään ja voit ilmoittautua mukaan tekemään hyvää! Ryhmässä mukana olo ei sido mihinkään :)

Esteettömyys

Pyrimme siihen, että tapahtumamme ovat esteettömiä. Emme omista kiinteistöjä, vaan lainaamme tai vuokraamme tilamme toisilta toimijoilta, useimmiten Espoon kaupungilta.

Jos olet tulossa tapahtumaamme tai kerhoomme, annathan meille mahdollisuuden varmistua tilan esteettömyydestä ottamalla hyvissä ajoin etukäteen yhteyttä mllkeskiespoo@gmail.com.

Pyöritämme toimintaamme vapaaehtoisvoimin, ja otamme mieluusti joukkoomme henkilöitä, joilla on näkemystä ja kokemusta katsoa maailmaa esteettömyysnäkökulmasta.